• Wysoki kontrast
  • Zmień rozmiar czcionek

    Ankieta satysfakcji Pacjenta
    Szanowni Państwo!
    Pragniemy poznać Państwa opinię na temat jakości opieki w naszej Przychodni.

    Udział w badaniu oraz Państwa sugestie pozwolą nam doskonalić jakość udzielanych świadczeń i przyczynią się do rozwoju naszej placówki.

    Jakiej poradni/lokalizacji dotyczy ocena?*

    W jaki sposób zapisałeś się na wizytę w naszej placówce?

    Na jaką wizytę lekarską zapisałeś się?

    Jak oceniasz łatwość zapisania się na wizytę?

    Jak oceniasz zaangażowanie pracowników w rejestracji?

    Jak oceniasz terminowość realizacji wizyty (czy odbyła się w wyznaczonym czasie)?

    Jak oceniasz zaangażowanie lekarza podczas wizyty w rozwiązanie problemu zdrowotnego?

    Jak oceniasz zrozumiałość przekazanych informacji dotyczących Twojego stanu zdrowia, procesu leczenia i zaleceń lekarskich?

    Jak oceniasz dostępność opieki pielęgniarksiej/położnej w ramach wizyty domowej, jeśli jest konieczna?

    Jak oceniasz zaangażowanie lekarza/pielęgniarki w zachęceniu Cię do szczepień ochronnych, programów profilaktycznych, badań okresowych, zmiany nawyków zdrowotnych?

    Jak oceniasz dostęp do badań zleconych przez lekarza POZ?

    Jak oceniasz wyposażenie Przychodni (oznakowanie, miejsca siedzące, udogodnienia dla osób niepełnosprawnych, matek z dziećmi) ?

    Jak oceniasz respektowanie praw pacjenta, szczególnych uprawnień i potrzeb przez personel medyczny?

    Jak oceniasz czystość w gabinecie, łazience, poczekalni?

    Czy poleciłbyś/poleciłabyś naszą placówkę znajomym/rodzinie?

    Płeć

    Płeć*

    Wiek*

    Wykształcenie*

    Własna opinia i sugestie, jeżeli zetknęli się Państwo z zagadnieniami, sytuacjami pozytywnymi lub negatywnymi, nie ujętymi w ankiecie, bardzo prosimy o pisemną informację.

      Skip to content