Misja „PROFESJONALNIE OTACZAMY OPIEKĄ TWOJE ZDROWIE”
Polityka Jakości
Dla wypełnienia przyjętej misji ustalona została strategia, która jest zbieżna z zasadami zawartymi w obowiązujących procedurach wdrożonego systemu zarządzania jakością zgodnych z normą PN-EN ISO 9001: 2015.
Nadrzędnym celem Przychodni Lekarskiej jest dobro Pacjenta, dlatego naszym priorytetem jest świadczenie kompleksowych usług medycznych na najwyższym poziomie, zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi i oczekiwaniami Naszych Pacjentów. Działania te realizujemy dzięki wykwalifikowanemu personelowi z odpowiednim doświadczeniem zawodowym, w oparciu o najnowsze osiągnięcia wiedzy medycznej, przy zapewnieniu odpowiednich warunków.
Najwyższe kierownictwo identyfikuje i analizuje ryzyka oraz szanse związane z udzielaniem świadczeń medycznych celem podnoszenia ich jakości, dostępności do nowych usług medycznych oraz zapewnienia bezpieczeństwa Pacjentów.
Przyjętą Politykę jakości realizujemy poprzez następujące cele:
- utrzymanie, monitorowanie i ciągłe doskonalenie skuteczności wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z normą PN-EN ISO 9001:2015,
- monitorowanie i ocenę przyjętych procesów skierowanych na doskonalenie jakości udzielanych świadczeń medycznych,
- dążenie do minimalizowania ryzyka związanego z udzielanymi świadczeniami poprzez identyfikację, analizę i eliminację potencjalnych zagrożeń,
- systematyczne podnoszenie kwalifikacji personelu placówki, wysoką etykę zawodową
i profesjonalizm, - profesjonalne i pełne zaangażowanie wszystkich pracowników w rozwój placówki i doskonalenie świadczonych usług,
- systematyczne doposażanie Przychodni w nowoczesny sprzęt i aparaturę medyczną,
- zapobieganie zdarzeniom niepożądanym poprzez stosowanie Wewnętrznego Systemu Zarządzania Jakością i Bezpieczeństwem,
- otoczenie Pacjenta i jego rodziny fachową i troskliwą opieką.
Kierownictwo Przychodni Lekarskiej jest w pełni zaangażowane w zapewnienie odpowiednich zasobów materialnych, organizacyjnych i personalnych niezbędnych do realizacji powyższej Polityki jakości oraz prawidłowego funkcjonowania i doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością.
Powyższa Polityka jakości jest znana wszystkim pracownikom Przychodni Lekarskiej oraz podana do wiadomości pacjentom.
Monika Kramek
Kierownik Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
Przychodnia Lekarska im. Marii Orlikowskiej-Płaczek
w Starogardzie Gdański
Starogard Gdański, 14.03.2025 r.